Villkor
Integritetspolicy
DinPhoneMate kommer inte att dela eller kopiera några bilder eller information som finns i en enhet. Anställda kommer inte att bläddra bland meddelanden, bilder eller annan data under reparation. Lösenkoden används uteslutande för att testa funktionaliteten för varje del av iPhone, och inte för användning av personuppgifter.
Förlust och icloud backup
Kunden förstår att en förlust alltid är en möjlighet när man arbetar med elektronik. Det finns mindre än 1% chans att en telefon går sönder under reparation, (tex faceID och TouchID) men det är en möjlighet. Att ha en säkerhetskopia på iCloud eller datorns hårddisk skyddar dig från dataförlust.
Garanterade artiklar
Varje enhet testas före och efter reparationer. Listan över testade objekt inkluderar: glas, digitaliserare, LCD, OLED, hemknapp, bakre kamera, främre kamera, främre mikrofon, bakmikrofon, närhetssensor, öronhögtalare, nedre mikrofon, högtalare, laddningsport, hörlursuttag, taptmotor , ljudknapp och volymknappar. Om en del byts ut eller tas bort under reparation slutar fungera inom 100 dagar kan kunden begära en gratis reparation från DinPhoneMate. Garantin täcker inte förlust av vattentätning, glassprickor, skärmsprickor eller om kunden orsakar skada efter reparation. Om en vara inte kan testas kan det hända att garantin inte gäller. Om telefonen har vätskeskador kanske garantin inte gäller.
Garanti för oåterkallelig skada
Om skada orsakas av DinPhoneMate under reparationen kommer DinPhoneMate att betala för nödvändiga reparationer eller om det i värsta fall inte går att reparera så kommer DinPhoneMate att ersätta kund för köp av ny enhet upp till 2000kr.
Detta är den fullständiga garantin för DinPhoneMate, och inga andra muntliga eller underförstådda villkor gäller.
4/10/2021
Jag har läst och godkänner villkoren ovan